2017/02/12

Sivilce Maskesi


Video İçerisinde Geçen Tahmini İçerik Yazıları:
Herkese Merhaba ben Merve Özkaynak kanalıma Hoşgeldiniz. Bu videomda sizlere sivilce karşıtı bir cilt maskesi hazırlayacağım. kullanacağınız bütün malzemeler doğal olacak. Eminim bu maske çok seveceksiniz. Umarım keyifle izlersiniz. bugünkü sivilce karşıtı maske mizin başrolünde Zerdeçal ve zerdeçalın Hindistan'da hem güzellik anlamında hem de yemeklerde çok fazlasıyla kullanılan ve tüketilen bir baharat güzellik alanında zerdeçalın en önemli özelliklerinden bir tanesi iltihap karşıtı bir baharat olması. dolayısıyla akne tedavisinde kullanmasına Bu sebeple ama sadece sivilceler için değil yaşlanma karşıtı Göz altı morlukları güneş lekeleri ve birçok yeni alanda da zerdeçal kullanılıyor. Biz bugün daha çok akneler için maske hazırlayacağız. Hadi bakalım Hemen başlayalım ürünümüzün en önemli malzemesi zerdeçallı başlıyorum. 2 yemek kaşığı dolu dolu olmasında fayda var burada da bir yemek kaşığı pirinç unu var pirinç unu da döküyor. Van hintum da yine cildimiz için çok çok faydalı bir aynı zamanda Masquerade kullanan nefis bir malzeme yoğurt var, eğer ona da yurdumuz yoksa Dolaptaki problem de süt de kullanabilirsiniz. ama ben yoğurdu çok seviyorum çünkü doğal bir Aslında cilt soyucu yoğurt aynı zamanda da cildi nemlendiriyor. 2 yemek kaşığı da yoğurdunu koyuyorum sıra bana geldi. balda da şöyle bir şey yapacağız bir tatlı kaşığı limon Cildin parlaması ve göreneklerimizin aynı zamanda sıkılaşması için ben 2 tatlı kaşığı koyacağım tüm karışımı karıştırmaya başlıyoruz. çok sulu bir kıvam istemiyorum Daha macun kıvamında bir şeyde etmemiz gerekiyor o yüzden baktınız ki çok zor oluyor içerisinde birazcık daha pirinç unu katabilirsiniz. ya da tam tersi çok katı olduysa da yine yoğurtla sütle veya suyla birazcık da annemin indirebilirsiniz Ama bu kullan Gerçekten çok Tam istediğin kıvam mahkemede hazırladık. zerdeçalın ellerimizi boyamaması içinde ben element hakkım O yüzden bu maskeyi yaparken sizlerinde uzakta tırnaklarınıza rahat olması için eldiven kullanmanızı tavsiye ederim. İstediğiniz zaman tamamıyla bundan daha fazla katır neden daha sıvı bir kıvam istemiyoruz videosuz genelde maskeleri yaparken göz altlarında vermemeye Özen gösteriyordum.  öyle bir şey yok Eğer isterseniz göz altlarında da uygulayabilirsiniz.

Alnımıza geçtiğimiz saç diplerinize ve kaslarımızı kesinlikle vermeyelim. O yüzden benim gibi bir bant takabilirsiniz cildimi temizlerim temizlerken de tişörtündeki ileti boydan yeni bir tişört giymek zorunda kaldım. size tavsiyem bu maske uygularken mutlaka eski bir tişörtü giymene ben maskeyi cildinize temizlerken Pirinç ununun peeling özelliğinden yararlanarak hafif çeviri yaparak cildimden Bahtiyar ındırdım. Çünkü aktif ve yaygın bir sileceğim Yoksa önceden de gördüğünüz gibi. Ama eğer Sizin varsa film yapmanı önermem sadece ılık suyla dilini zamanki attıktan sonra da her zaman kullandığınız temizlemece elinize yüzünüze köpürterek yıkamanın şu an cildimi çok yumuşak çok sıkkın Ve parlak istediğin birinin kamerayı ne kadar yansıyor mu. Zaten bu tarz maskelerle biliyorsunuz tek seferde değil düzenli olarak kullanarak uzun vadede faydasını görüyorsunuz. Bu maskeyi Haftada bir kez uygularsanız uzun vadede çok güzel sonuçlar alacağınızdan Emin videomu Beğendiyseniz lütfen beğenmeyi ve sosyal medya üzerinden arkadaşlarınızla paylaşmayı Unutmayın. beni diğer sosyal medya hesaplarından takip etmek isterseniz videonun Açıklama kısmında tüm sosyal medya hesaplarını Linklerini bulabilirsiniz bu yaptığınız zerdeçal maskesi ile ilgili bir çok daha fazla detayı videonun Açıklama kısmında sizler için paylaştım onları da lütfen okumayı unutmayın. kanalıma yeni geldiyseniz makyaj alışveriş dil ve bu tarz evde hazırlayabileceğiniz doğal ve etkili maskeler için kanalıma abone olmayı unutmayın. izlediğiniz için çok teşekkür ederim iyi videolar da görüşmek üzere hoşçakalın.