2017/02/06

Saç Parlatma Maskesi


Video'da Geçen Konuşmalar.
Herkese merhaba bugün yine enteresan bir saç maskesi ile karşınızdayım bu sefer yumurtayı kullandım maske yapmak için yumurta ne gibi bir yarar sağlar derseniz Hemen başlayalım a Cage Saçlarınız çok fazla boyaya Mars kaldıysan boyadan yıpranan dayısı ve sürekli dökülüyorsa bu maske tam size göre ya da Saçlarınız çok ince telli ise tararken sürekli kusuyorsa buna açmak için sürekli bakım ürünleri kullanıyorsanız yine size hitap eden baskebol ben bu maskeyi ne amaçlı kullanıyorum hem saçların biraz nemsiz olduğu için hem sararken zorlandığım için hem de uçlarında boya olduğu için onarılmasını istiyorum o yüzden sürekli haftada bir defa bu maskeyi yapıyorum bunu da yaklaşık 7 8 aydır kullanıyorum ve saçlarımı da inanılmaz değişimler gösterdiği ne söyleyebilirim ve diğer maskelerim içinde Yukarıdaki linklere ya da aşağıda açıklamalar kısmında olan linklere tıklamayı unutmayın lütfen hemen malzemelere geç lim isterseniz çok basit İki tane yumurtanın sarısı ve Atını bir kaba ayırıyorum ve bir çorba kaşığı da zeytinyağı Zeytinyağı saf olmasına Lütfen dikkat edin haricinde farklı bir zeytinyağı kullanırsanız çok bir etkisi olur mu gerçekten bilemiyorum ama aktardan ya da saf bir zeytinyağı temin edebileceğiniz bir yer varsa lütfen Saf zeytinyağı almaya Özen gösteriyor bir gelelim ben bu maskeyi nasıl uyguluyorum

Öncelikle saçlarımı bir gün boyunca yağlı bırakıyorum Yani kendi yağıyla O bir gün ile besleniyor daha sonra yumurta maskesi ne yapıyorum uç kısımlarına yumurtanın sarılarını uyguluyorum dip kısımlarında yumurtanın akını uyguluyorum ve Bunları iyice karıştırıyoruz daha sonra 20 dakika bekleyip güzel bir şekilde yıkıyorum yıkarken istediğiniz şampuanı kullanabilirsiniz yıkandıktan sonra yumurtanın kokusu hiçbir şekilde kalmıyor bundan endişe duymayın Lütfen ama yumurta maskesinin yaparken birazcık mideniz bulanabilir Çünkü yumurta gerçekten çok kötü kokuyor saçlarınız daha çok böyle kazık gibi duruyor ama yıkandıktan sonra çok önemli

Çok taranabilir güzellikte Biz saç oluyor ki bu gerçekten çok enteresan benim çok garibime gitmişti ya Nasıl bu kadar hani saçlarımı Açabilir bakım ürünü kullanmadığım halde saç kremi kullanmadığım halde saçlarım bu kadar porsuk en nasıl nemli hale geldi ve kolay taranır hale geldi diye daha sonra zaten müptelası olduk yumurta maskesinin devamlı olarak yapmaya başladım sizde ilk denemenizde an sonra farkı görünce hemen müptelası olup yapmaya başlayacaksınız diye düşünüyorum Umarım bu tür videolar faydalı oluyor duruyor hoşunuza gidiyor Dur Eğer videolardan daha fazla istiyorsanız lütfen aşağıda yorum kısmına yorumlarınızı belirten ya da bir eksik gördüğünüz fazla gördüğü bir şeyler varsa bütün bunları da benimle paylaşmayı unutmayın Benden bu kadar şimdilik daha sonraki videolar da görüşmek üzere diyorum lütfen kanalıma abone değilsiniz yeni geleceksiniz de kanalıma abone olup videomu beğenmeyi unutmayın görüşmek üzere Kendinize iyi bakın