2017/02/26

Pratik Okul Makyaji



Video İçeriğinde Geçen Tahmini Yazılar:

Merhaba Kızlar Okula giderken severek yapacağınızı düşündüm paylaştım Bugün sizlerle. Çünkü biliyorum ki zaman sizler için herşeyden çok önemli ben de üniversite yıllarımda iken zamanla yarışıyorum. O yüzden özellikle bu makyajın sizler için Hem pratik ve uygulanabilir olması hem de sade olmasına önem verdim Umarım beğenirsiniz. İlk olarak nemlendiricimi sürerek başladım hem güneşten korunun bir şekilde hem de dinlenmiş oluyorsun fondöten seçimi bugün Metin Face on body olacak bu C2 rengi ama sadece fondötenle kalmayacağım. gelen ararsın çok sevdiğim bir ürünü olan kopakapana rengi ölümüne İtalyan aydınlatıcısı ile beraber kullanacağım durumu Ondaki yassı fondöten fırçası ile süreceğim.

Parlak parlamasına önleyecek. Aynı zamanda da az da olsa böyle Işık bir parlaklık katacak cildime bunu Serra'nın pudra fırçasıyla süreceğim. şimdi sana biraz kaşlarımızı şekillendirmeye geldi. önce bir kaç tane alak kaç tane zıt arıyoruz.Anlarsın Kaş kalemiyle altındaki su görmüş olduğunuz boşlukları dolduracağım.Şimdi sıra bana geldi senin olarak klinik in çok tatlı bir konu bu senin olarak kullanacağım tüm Göz kapağımda aydınlatıcı ve özelliği de var sıvı bir farkı.
Laura Mersin'in King Gold metallic rehberi ile devam ediyorum

Sıradan Arsız ten rengi aydınlatıcı göz kalemi var. Buyurun benim çok sevdiğim bir ürün. Çünkü rengi beyaz değil ten rengi dolayısıyla çok doğal duruyor. gözünüzde hem gözünüze aydınlatıyor hem de kılcal damarlarınız dünyada gözümüzdeki kızarıklıklarına söylese yazan bir kalem.

Email olarak Max Factor false lash effect Black Brown kullanacağım. Başta kullandığımız Nars illuminator için yanaklarımızı da kullanacağız sadece bir nokta alıyorum, kiralık da yanaklarımdada kullanacağım. Bunu da Metin yazsın allık ve kontür fırçası ile kullanacağım. Garnier in göz altı rolonu ile devam ediyorum

Son olarak müze geçtik artık burada pembe ruj seçimi Öncelikle onu kullanacağım. makyajımı prensesin kendi rengin etkisiyle tamamlayacağım. bu Hem dudağıma biraz daha renk verecek hem de içerisindeki minik isimlerle güzel deve aydınlık atacağız makyajınızın Sonuna Geldik. Bugün okul makyajı olduğu için özellikle pratik ve sade olmasına önem verdim. Benim kullandığım ürünlerin aynısını kullanmak zorunda değilsiniz. Siz de bunları alternatifleriyle bırakmak gece çok rahatlıkla yapabilirsiniz. zaten temeli Tamam ile aydınlatmaya dayalı bir makyaj okul için oldukça uygun olduğun düşünüyorum. Umarım sizde beğenmişsinizdir. Eğer Beğendiyseniz yorum bırakmayı ihmal etmeyin. beğen butonuna basıp arkadaşlarınızla da paylaşabilirsiniz ve hala kanalıma abone olmadıysanız da abone olmayı unutmayın. sizlere çok başarılı çok eğlenceli harika bir öğretim yılı diliyorum hepinizi öpüyorum Görüşmek üzere.
#okul #makyaj #pratik