2017/02/25

Nemlendirici & Yaşlanmayı Geciktiren Kore Maskesi


Video İçerisinde Geçen Tahmini İçerik Yazısı: Hepinize Merhaba beni bu şekilde makyajsız gördü ve büyük ihtimalle Aklınızda bir güzellik ürünü bir maske bineceğim geliyordur Bugün de seveceğim ürün sgn ilginç bir Kore maskesi maskesi ne diye bir youtuber ın videosunu da gördüm resmen çok enteresan geldi Onun da videosunu aşağıya açıklama arkasında bırakacağım 12 izlemek istersiniz diye maske Özellikle kuru ciltlerde ki bu kuruluk problemini uzun vadede ortadan kaldırdığını iddia ediyor şu an hemen yanında s göstermek istiyorum gördüğünüz gibi şu iki bile Senle buluşalım eski ismi de siliyorum etmez ki Neden bunu derseniz Çünkü hiç de karıştırdığımızda ortaya Mavilim maske çıkıyor ve bu maskenin diğer enteresan bir yanı da yüzünü de ilk başta biraz sıvı şeklinde daha sonra çıkarırken soyularak tek bütün halinde çıkan bir maske Her zamanki gibi gene Korece yazılmış bütün açıklamalar İngilizce gördüm tek kelime burada Power Way likit kelimeleri Yani bu şekilde bir bileşen sesinden de anladığım kadarıyla bu da likit olanı gördüğünüz gibi Bence birbirine ekliyorum bütün poşeti boş almamız gerekiyor şimdi karıştırıyoruz.Malzeme gördüğünüz gibi kurudu Çok da fazla gitmemiştim Aslında iki dakika içinde uyguladım ama demek ki aşırı hızlı kuruyan yapısı var dilimde bir yanma hissediyorum Nedenini bilmiyorum ama içerisindeki bir şey Belki alerji yapmış olabilir Şu an Sizde bir ton tepkisini göstermek istiyorum garip garip bakıyordu bana tanıyamadım Sanırım beni benim ben bu arada ben böyle ayağa kalktım farklı bir pozisyonda indirdiniz gibi birkaç tane bir şey gördüm Şimdi internette ve paylaşmak istedim bulmak ile ilgili söylüyor bu maskeyi doğadan alınan bazı bitkilerden hazırlanmış bir maske yemiş Özerk içerisinde yeşil ağaçtan gelen bileşenler varmış ve bu bileşenler sayesinde ciltteki kuruluğu ölüyormuş çok kolay çıkıyor öncesi maske çıkardı şimdi isterseniz sonuçları biraz göz atalım hemen aynı mı alıyorum de bakıyorum girdim çok güzel nemlendirilmiş aynen vadettiği gibi şu bölgede bir kızarıklık Farkediyorum şekilde yani maskenin bu bittiği yerlerde hafif bir kızarıklık var kamerada belli oluyor mu bilmiyorum O yüzden herhalde hassas ciltler için çok uygun bir maske değil de düşünüyorum isterseniz maskenin artıklarından inceleyelim Elimde kremsi bir his bırakıyor fiyatı 19 dolar sadece birazcık kalbim maskeyi fiyatı daha uygun olabilir diye düşünüyorum Bu saydığım nedenlerden ötürü maskeyi 10 üzerinden 7 veriyorum haftada en az iki yüzeyi Nazım videoları kaçırmamak için buradan kanal uyuyabilirsin hepinize sevgiler ve ilerleyen günlerde görüşmek üzere hoşçakalın