2017/02/25

Yeni Başlayanlar için Makyaj Önerileri


Video İçerisinde Geçen Tahmini İçerik Yazısı: Çizimi makyaja yeni başlayanlar için size bir öneri videosu çekmeyi planlıyorum.Ve sonunda bunu gerçekleştirdi Öncelikle makyajınızı başlarken nemlendirici ihmal etmiyorum. Çünkü yüzümüzü makyaja tam olarak hazırlanması için nemlendirici ihtiyacı var elinizde bulunan bir nemlendiriciyle bu şekilde yüzünüzü güzel bir şekilde yayarak nemlendiriyor sunuz ve daha sonra evinizde bulunan bir bazı varsa yada alabileceğiniz uygun fiyatlı Flormar makyaj bazı var. Bundan birazcık alıp bir pompa yeterli olur sanırım bu şekilde yüzünüze tampon hareketlerle o bazı yazıyorsunuz ve kendinize makyajı hazırlamış oluyorsunuz makyaj daha kalıcı ve daha canlı gözüküyor. yüzünüzde krem görevi görmüyor kesinlikle makyajla önce mutlaka krem sürmelisiniz makyaj bazının uyguladıktan sonra gözümüzü birazcık kuru tüp daha sonra E sınıfının bu şekilde daha açık tonlu fondöten ini tavsiye ederim. Size çünkü hem beni Face'ten Bahçesi'ne benziyor böyle ince yapılı hem de yüzümüze yerleşen bir fondöten bu şekilde 11 krem havasında bir fondöten de diyebiliriz buna. Yani yüzünüzde kesinlikle kalıp gibi durmuyor bir krem sürüyormuş hissi veriyor bu şekilde yüzünüze fondöteni süngerle da atıyorsunuz ve daha sonra rimmel London Wake Me Up olan konsollarını kullanıyorum. Bunu kullanmam daki sebep bu Loreal True match fondöten neye göre Konularına göre daha açık yapılabilir konserler yani o daha kapatıcı iken bunda çok kapatıcılık yok ama parlaklığı biraz daha iyi tabii ki onun yerini tutmaz ama günlük makyajlar da ve özellikle yeni başlayanlarda bu şekilde uygun fiyatlı olarak bunu önerebilirim yüzüme yine aynı şekilde Akyar süngeriyle bunu da yayıyorum ve gözlerimin altında hafif bir parlaklık vererek güzel bir görüntüye ulaşmış oluyor. Daha sonra fırçayla birazcık Yüzümde olsam da seni seviyorum  geçiyorum allık bu şekilde benim aldığımın markasi L'Oréal Paris ama çok eski olabilir Daha pembemsi daha şeftali tonlarında lıklar tercih etmemiz daha iyi olur hemen buralardan başlarsanız ilk makyajınızı başarılı bir sonuç elde etmeye bilirsiniz bu daha yüz Denizde yüz tonunu uydu için daha güzel bir şekilde yayılacaktır veda Beat doğal tohum elde edilecektir bu şekilde pembe bir aldı ya da şeftali tonlarında bir aldığı yüzünüze hafifçe uyguluyorsunuz. Elmacık kemiklerinizi ve ellerinizi de gördüğünüz gibi yiyorsunuz Daha sonra ise Stick kapatıcı lardan yararlanıyorum. Elmacık kemiklerimin tamamı alt kısmına biraz uygulayıp oraları daha gölgeli hale getiriyorum bronz Urla'da yapabilirsiniz ama yeni başlayanlar için bronzer uygulaması çok daha zor olabilir ayarı kaçabilir. O yüzden bu şekilde stickler daha uygun olur Daha sonra aydınlatıcı işlemine geçiyorum aydınlatıcı. Çok abartırsa naz düğün havasında olur aç sürerseniz de hiçbir anlamı kalmaz.O yüzden orta derecede aydınlatıcı yüzünüzün belirli bölgelerini özellikle Elmacık kemiklerinin üzerinize üzerine ve burun kemiğinin üst bölgesine uygularsanız çok daha parlak bir görünüm verecektir bu şekilde aydınlatıcı uyguladıktan sonra bu far bazı var far bazını ile far sürmek için değil göz kapaklarındaki damarlı bölgeleri de azaltmak için sürebilirsiniz ben bu şekilde yaptığım fark kullanmadım ama göz kalemiyle bir gölgelendirme işlemi yaptım daha sonra Rimel işlemine geçiyorum Rimel de ben de onun bu üç aşamalı rimel İnan kullanıyorum. Çok fazla sürmeniz e gerek yok Sürmeli iki katlı yeterli olacaktır ince bir tabaka halinde de sürebilirsiniz ve çok abartıya gerek yok Ben bu şekilde Rumeli tek aşamalı olarak sürdüm çok da olgunluğa gerek yok

Dediğim gibi daha sonra yürüyüşlerine geçeceğim ruju da sizde tansiyonu tonlarında kullanmanız çok daha iyi olabilir yani direk yeni başlar başlamaz kırmızı rüzgarda bordo Rojda başlarsanız sürünürüm eyibilir rüyada ayarlarını ayarlanması zor olabilir bu sebepten daha şeftali tonları nötronları Pembe tonları sizin işinizi görecektir bu şekilde hafif olarak belli belirsiz sürmek çok daha iyi olabilir. Sizler açısından sonra göz kalemi uygulamasına geçeceğim göz kalemi de suya dayanıklı Flormar'ın kalemi.