2017/02/06

Makyaj, Kıyafet ve Dizi Favorilerim


Video İçerik Yazısı: Herkese merhaba Ocak favorileri vizyonda karşınızdayım. Umarım keyifli izlersiniz. Golden Alize 98 numarası, Şu anda da tırnaklarına görmüş olduğunuz bu tatlı hafif kirli hicret onu çok parlak biriyle değil o yüzden hafif kirli gibi diyorum günü alt tonlu bilgi lastik serisini renkleri çok orijinal buluyorum kızınıda ben de hiç fena değil Elim son açıklaması alan üç gün kadar bende kalıyor. Eğer kat kat üst katta sürersem 4 günü zorluyorum ki tırnaklarım oldukça kısa olmasına rağmen yeni renkleri de gelmiş. Bence Golden rose'un en güzel oje serisi Bu benim için diyebilirim birlikte accessoires dudak nemlendiricisi mutlaka birçok eczaneler eve Kozmetik dükkanları görmüşsünüzdür.

 Benim dudaklarım çatladıysa bugüne kadar en iyi iyileştiren düşündüğüm dudak nemlendiricisi. Bence bu çatladıktan sonra sürebilirsiniz gerçekten dudaklarınızı Uğur Soğutma efektiyle ve harika yapısıyla şey gibi Senin gibi bir yapısı var anında toparlıyor. Köşk ilçesine düzenli sürersiniz Eğer katlamadan çatlamaları ölüyor kışın kayak yapacaksınız Beni yanında Bence götürmemiz gereken tek dudak nemlendiricisi bu bana sorarsan göz çevresi kremi demek çok doğru değil ama bunun üzerine Ekstradan bir ihtiyacı duymuyor. Anadolu Lisesi tarafından çok güzel şekilde Emily oturduktan sonra güzelce Samsun hareketler göz çevrenize yedirdikten sonra evinize böyle tatlı bir gelini hissediyorsun yerine de beni çok hoşuma gidiyor o yüzden hem yapısını çok beğeniyorum hem de uzun önemli kullandığımız zaman çevremdeki o bıraktığı biriminin yanısıra göz çevremde de hafif bir toparlanma hissettiğim için bu aralar hep elinde göz çevresi ürünlerinde buna gidiyor uygun fiyatlı çok sevebileceğini düşündüm bir fırçadan bahsedeceğim sır Flormar'ın bokunu çıkarttı kapları cin rengine benzeyen benzeyen lacivert kaplı serisinin karıştırma fırçası gerçekten çok sık fırçaları var kesinlikle dökülme yapmıyor Aynı zamanda da çok çok yumuşak hiçbir şekilde göstermenizi tavsiye etmiyor. Eğer benim gibi birazcık tahrişe meyilli göz çevreniz varsa sert keçi kılı fırçalar ya da hayvan kılı fırçalar görevinizi olduğunu daha da fazla tarif edebilir bunun gibi daha yumuşak sentetik saçı var kullanabilirsiniz Gerçekten çok güzel şekilde dağıtıyor istediniz okumayan Görüntü çok güzel şekilde Yıkıla yapıyorsun Benim bugüne kadar uygun fiyatlar tenkit arasında en beğendiği karıştırma fırçası bu olayı bir arada tırnak serumu gibi oldukça yoğun yapısı olan bu tırnak etlerinizi yumuşatarak Buket'i oluşumunu engelliyor hem de tırnaklarını çok güzel şekilde besliyorum parmaklarım uyguladıktan en sonda ile yemek için şu görmüş olurum olurum her şeyde kullanıyorum. Bunu fırçalamaya başlar. Böylece dediğim gibi manikür süremin uzamasını sağlamak için gerçekten çok severek kullandığım parfüm Normalde ben çok fazla şekerli kokular sevmem daha taze daha böyle narenciyenin yeşil çaylı kokulardan daha çok hoşlanıyorum yine şekerli kokular Başımı ağrıttı için ama Nina Ricci Nina benim bu düşüncemi tamamiyle tersine çeviren bir parfüm oldu gerçekten kelimede çok yakıştırıyorum başka birileri çıktığın zaman da dışarıda kokladım de hemen onun ne olduğunu anlıyorum herkese de çok yakıştırıyorum

Eğer bu tarz meyveli Unutup da şekerlik okumayan ve imza parfüm olabilecek okları seviyorsanız Bence bir gün çocuk bir parfümeri gittiğinizde bilinir içinin ayı denemenizi tavsiye ederim. Flormar Silk matte likit mat ruj likit mat ruj dosyamda da oldukça överek bahsettiğin son amanlardaki çantamdan ayırmadığım yapısı muhteşem kalıcı harika renkleri de çok güzel olan biri Ne zaman buraya uygulasam Özerk Instagram üzerinden sigara çok fazlasıyla sonra geliyor. Mervecim Burcun nedir diye gerçekten en kısa zamanda bir alışverişe çıkma gibi bir planınız varsa lütfen sormayın ve Butik m2030dn bakın yapısı mis gibi çok tükettiği dolaşırız sürmesi de harika hiçbir şekilde koruyup bölüm Antlaşması'nı beklemenize gerek yok sürdüğünü zamanda 16'lık Ne İster son dakikada doğum yaptığını bırakıyor çok kolay sürülüyor Ilıcalı da gayet güzel Tabii ki bir şeyler gitmiştik ve hafif ortası boş ver herkes mutlu gibi ama asla dudaklarım çizgileri de dolmuyor renklerini harika sorma dedim de buradan Avcılar'dan devam ediyorum Bir tane daha sabır önerisinde bulunacağım giritlilerin çokça beğendiğiniz dubu etmeli aldırın Kendall Jenner Kendall vurucu kendi uyandır için yaptığımız turuncu tonları ben çok seviyorum turuncu alt tonlu  Mercan renklerine Fakat bu biraz piyasadan kalktı retrovert Evet kendisi birazcık daha kremi sürmesi daha kolay ama yine de Ama bu biraz retro neresi olduğu için biraz sürmesini zor hafif Beşir gibi gözüküyorsunuz zamanda uzağınızda Gerçekten gün boyunca kalıyor İkisi de gördüğünüz gibi tamamiyle turuncu alt tonlu Mercan renkleri çok canlı tonlar ben Burcu Fashion week'te önceki moda haftasındaki ve kombinleri sürmüşüm orada da çokça sorun oluştu aklımızda olsun yine metre gittiğinizde böyle turuncu tek başına Star olacak kızlardan hoşlanırsınız Bence Dangerous Gerçekten harika bir seçim ise iki tane de Aydan bahsedeceğim şu anda göz makyajında kullandığım Aslında iki farklı bir tanesinin krem rengi bu da yine aynı tırnaklarındaki ve üstündeki gibi üstündeki daha canlı bile ama tırnaklarındaki gibi daha hafif kirli Bir Milat Onun da hem baz olarak farklı farlarla kullanmak açısından bozulmak çok güzel Bence tek başına da çok güzel bir renk yine Hem esmerle benim kurallarım sarışınlara harika şekilde yakışacak Aynı zamanda kalıcılığı da muhteşem Bir Delinin 34 numaralı lastik V parlak bence de istediğini tamamiyle Gümüş altını nefis metalik bir fark tek başına da muhteşem uzakta parmak Duygularınızı göz kapağında yara biliyorsunuz Ben bugün ikisini üstü duygulandım Çok yakıştı var diye birinin aklında olsun bu bile gittiğinizde butonu ya da başka metalik sonları da var bobini keyif alıyorum valla çarşıda arasındaki çok kalıcı ve renkleri çok güzel çünkü boyunca Gözünüz akıllı hiçbir şekilde göz kapağınızın çizgilerine dolmayan uygun fiyat hmet Ali kullanabilirsiniz önümüz Sevgililer Günü sevgililer günü de harika bir makyaj çıkabilir mi fazla bugüne kadar ilk kullandığım bir otelin önünden başlayacağım da daha önce hiç bir ürününü kullanma fırsatım olmamıştı Bu ürünü çok merak ettim. Perfect Skin jel formunda harika bir nemlendirici kremlerinin ve kendini İyi hissettiren cilde İyi hissettiren ve makyaj altında uygulayabileceği geçiş yaptım bugün tam anlamıyla öyle kutusu harika sürdüğünü zaman gerçekten sizi mutlu ediyor sabah akşam kullanıyorum Ne zaman buyurun sürsen cildinde böyle ekstra bir duruluk o fazlası. Bundan kurtulmak ama sağlıksız günah değil harika çekilen evlenmiş bir cilt elde ediyorum mutlaka Bunları ben burada devam ederim Eğer cildiniz benim gibi hisset problem Denizde bana yakınsa Bu ürünü gerçekten tavsiye ederim Hani gittiğinizde söyledi yapısını denize sürdü zaten ne demek istediğimi anlayacaksınız cenaze yıl sonra kıldığı bir tarafta renk düzenleyici kitapları kapatıcısı olan ürünler çok çok ince değil ama sürdüğünü zaman çok güzel şekilde gözaltında kapatan ve Gözünüz gözümüz alanında Hani yukarı kaldıran daha açık gösteren bir ürün Ayıramadı Tabii ki morluklarında kapatıyor. Bendeki rengi iki farklı cilt onlar için farklı renklere de var biliyor musunuz bu marka bende daha kullanışlı satın alma Tamam ile alerjik ciltler daha böyle alerjiye tahrişe yatkın ciltler için çok yazdım çünkü tamamiyle bütün makyaj malzemeleri mineral wear mineral makyaj malzemeleri geçiş yapmak gibi bir fikriniz varsa çok güzel bir adın olur bu kendiniz için mutlaka bu markete değerlendirmek istediğiniz Gibi Gibi dinle zaten gerçekten çok fazla kullanmıyorum öyle gideriz izlerken da kitap okurken yarım saat kadar falan yapıyor biraz ortamın havasını Değiştirsin diye elini tercihlerinde genelde daha taze ve Baymayan Gerçekten çok hoş ve kendi Nihat enteresan bir kokusu var. Şu görmüş olduğunuz yeni favorilerim Geçtiğimiz günlerde misafirimi kahve ikram ederken Su maymunu olan deprem ettim Onlar da Gerçekten bayıldılar bu tarz orijinal bardakları koleksiyon haline getirmeye çok seviyorum Ben Türkiye'den hem de gittiğim ilkelerden hep böyle enteresan orjinal bardaklar satın alıyorum Bunlar da buradan uzaklaşıp Filli de çok hoşuma gitti Tam şu tutma yerinin böyle olması

Çok çok şeker Akıllı olsun Sizinde Bence hediye alternatif olarak da çok güzel bir Arkadaşınıza hediye bilirsin hediye edebilirsiniz çeyizimiz için bile. Bence bunları değerlendirebilirsiniz takmış durumdayım Normalde hiç böyle denk geldiyse bu yüzden biliyorsunuz Bu ara mutlaka Instagram'da Pinterest orantı mısınızdır bu tarz İspanyolların voltalar oldukça tren Ben de bugün uzun hem rengini çok beğendim. yapısı çok güzel kazak gibi değil tamam. Elise Bets10 kumaşına dolayı hiçbir şeyle terletmiyor içim atlet giydiğin zaman bile üzerine bir umutla fakat çıkabiliyorum. cinlerle kodlarla de çok güzel uyum sağlıyor aklımızda olsun en son gittiğimde için anne var gibi edenleri de hemen gidip en sevdiğim bölümü geldik Size Gerçekten harika birisin böyle söyleyip İkinci Dünya savaşını Almanlar ve Japonlar kazanmış o Olsaydı sence ne olurdu Eğer bunun cevabını merak ediyorsun bende de herkesi dizisinin mutlaka ve mutlaka izlemenizi öneririm Ramazan dizisi Ben de şu anda 2 sezonunun gerçekten Nefes almadan izliyorum 1960'larda geçen halinde oldukça karanlık ve böyle dramatik mi dizi yapımcılığını davet kartı yaptı. Tek kelimeyle harika mutlaka notunuzu aldım. Gerçekten bugüne kadar önerdiler arasında en iyilerinden bir tanesi diyebilirim videomu Beğendiyseniz lütfen beğenmeyi ve sosyal medya üzerinden arkadaşlarınızla paylaşmayı unutmayın kanalıma yeni geldiyseniz yeni videolardan haberdar olabilmek için şuraya tıklayarak kanalıma abone olabilirsiniz Veli duyan sosyal medya hesaplarından takip etmek isterseniz videonun Açıklama kısmında kullandığım tüm sosyal medya hesaplarını örneklerini bulabilirsiniz izlediniz için çok teşekkür ederim yeni videolar da görüşmek üzere hoşçakalın