2017/02/25

Lazer Epilasyon Deneyimlerim


Video İçerisinde Geçen Tahmini İçerik Yazısı: Herkese Merhaba ben Merve Özkaynak kadınlar 12 özel hazırladım lazer epilasyon deneyimlerinden bahsettiğin videoma Hoşgeldiniz sizden öğrenmek paylaşmak. Ve kazanmak için üye olmayı unutmayın Bu videoyu Özellikle bu aylarda hazırlamak istedim Çünkü biliyorsunuz ki lazer epilasyon için en uygun mevsimler ve aylar amacınız Aslında bu da yaza Hazırlık yapmak açık tane bir insan olmama rağmen maalesef Kendimi Bildim Bileli tüyü yoğunluğu hem çok fazlaydı hem de renkleri çok koydu ve türlerinde kalın ve ince tüylere de sahip değildir Ben de birçoğunuz gibi Kendimi Bildim Bileli hep genç kızla ilk adım attım zamanlarda jilet gibi adı gibi birçok farklı epilasyon yöntemi denedim ama artık iş hayatına atıldığını zaman bu tarz uygulamalara vakit bu numaraya başlamıştım artık benim için sürekli haftada iki kere Ağda'ya gitmek ya da evde böyle bir epilasyon günü yapmak imkansız hale gelmiştir artık buna bir dur demek istiyorum Özellikle de evlenmeden önce Bu işi halletmek istiyorum. Çünkü dediğin gibi aftada iki kere En azından Ağdaya gidiyordum ve sürekli bir lazer epilasyon el klinik lazer epilasyon yaptıracak kadar para verdiğini bile bile bunu veriyordum Ama bir türlü de o dönemlerde cesaret edemedim Çünkü bu kadar da yaygın ve bununla ilgili ve Çok da fazla bilgi yoktu açıkçası güvenilir biri yoktu güvenilir bir klinik yoktu Hep aynı internette dolaşan bilgiler vardı ve ben de çok fazla güvenemedim için açıkçası ve çevremde de çok fazla yapacağın olmadığı için hep bu tarz epilasyon Onlarla idare etmeye çalışıyordu. Ama dediğim gibi ne zaman iş hayatına atıldı mı o zaman ciddi anlamda araştırmaya başladım artık daha da fazla yaygınlaşmaya başlamıştır zaten arkadaşımın tavsiyesiyle bir lazer epilasyon kliniği ne gittim Gerçekten bu tarz işlemleri başladı zamanda son derece istikrarlı ve disiplinli indir Çünkü oradaki amacım yıllarca bu koyun ve kalın tüylerinden çektiğim için bunları artık halletmek istediğinden hani bütün İşimi gücümü her şeyimi tamamiyle bu lazer epilasyon randevularımı ayarlıyorum ve gerçekten çok da düzenli gidiyordun yaklaşık 6 ay kadar hiç bir gün bile aksatmadan buis lazer epilasyon randevularımı gittim ve 6 ay sonunda İnanır mısınız hiçbir şekilde bir randıman alamadım çillerim aynı duruyordu ne zaman oradaki uzmana sorsam işte sizin tüylerinin rengi çok koyu ve kalın işte zamanla gidecek bunlar diyordu biraz morali tersi mantık hatası vardı Normalde daha kuyu ve kalın tüyleri sahipseniz aslına lazer epilasyondan çok daha iyi randıman almanız gerekiyor da artık bir şeylerin ters gittiğini ve biraz kandırıldığına hissettim ve lazer epilasyon peyniri gitmeye başladı daha sonra kendi araştırmalarım da yola çıkarak başka bir kliniğe başladım bu kliniği gittiğinde Bu Yaşadığım olumsuz tecrübeleri de yeni gittim kliniği de anlattın oradaki uzmanlarla bana dediler ki çok büyük bir ihtimalle artık Ömrünü Bitirmiş çok eski cihazlarda size yazar Uygulaması yapılmıştır yani Hem boşu boşuna zamanını Sen de boşu boşuna paranızı Gitmiş ama yine bize bir şey demeyeceğim Söz veriyoruz Ben de onlara güvenerek 21 kızmaya başladım Gerçekten de güvenimi beni boşa çıkarmadılar Hakikaten de ilk seanslarda ne itibaren tüm vücudumda olumlu etkileri görmeye başlamıştım tüylerinin hem hacminde hem de renginde bile açılmalar olmuştu Fakat ben artık tam o sırada da hamile kaldığını Hamile kalınca da tabii ki hemen doktoruna danışın dedi ki ben böyle böyle yeni bir lazer epilasyonu başladım hamilelik sürecinde de buna devam edebilir miyim dedim doktorunda söyleşide aslına Merve bilinen ve kanıtlanmış hiçbir zararı yok gidebilirsin Ama hani bir acı doğalcı bir doktorla benim Doktorum Bana kalırsa saç boyama olsun Ne bileyim lazer epilasyon ya da diğer işlemler Diyar lazer epilasyon ağdayı bile Mümkün Mertebe yaptırmaya çalış saat ensure daha sıkı can dişine Maximum 9 ay deyince bende hak verdim ve o dönem lazer epilasyon uygulamaların hepsini dondurdum Daha sonra bir yazı bu şekilde geçirmek zorunda kaldım Aslında dediğin gibi bayağı bir sürü anlamı lmıştım beni idare ediyordu ama yine de tabii ki hedefim Tüm bu lazer epilasyon işlemleri düzenli giderek artık tamamiyle kurtulmaktır daha sonra annelik işin içine girince maalesef randevu bulmakta çok zorlamaya başladı ne zaman kliniği arasam uygun Randevu bulamıyorum onların Uygun olduğunda ben uygun olmuyorum derken daha sonra bana uygulama yapan uzman İşten ayrılınca artık dedim olmayacak herhalde Ben gidemeyeceğim Çünkü gerçekten hiç kolay olmaya bir tarafta iş bir tarafta annelikten çok uzamaya başladı bu işve başladım S7 bitirmeyi seven bir insanı bitiremedim zamanda böyle mutsuz oluyorum de erken Brown bana dönemem için Silk Expert cihazını gönderdi aslında bir sürü bakıştık Bu cihazda Çünkü yazı zaten bu şekilde geçirmiştim Benim hedefim böyle Sonbahar gibi başlayıp Önümüzdeki yaza hazırlık yapmaktır uzun uzun da araştırdım hem yerli hem yabancı kullananların yorumlarını okudum ve büyük bir umutla Bu ürünü denemeye başladım sensör olan tek ürün olduğu için hatayı izin vermiyor Yani endişelenmenize gerektirecek bir durum yok.Sansüre cildinizi okuyor ve ten renginize en uygun enerji seviyesini belirleyerek otomatik atış yapıyor yani diğer cihazlardaki gibi manual Bayar yapmamızı hiç gerek kalmıyor 300000 kilo satımı gerçekleştiriyor burada tüm Vücutta normal bir kullanımda 15 yıla tekabül ediyor mu yani bu cihaza aldığın zaman 15 yıl kullanabiliyor musunuz 3 farklı ayarı var. Normal hassas ve çok hasta ama cildinizin rengi gerçekten çok açıksa bunun yanında tüylerimizin de rengi çok açık sarı İsa diğer tüm teknolojilerinde olduğu gibi bu da yine Siz de etkili olmayacaktır benim belki de şanslı olduğu nokta Evet tenimin rengi açık ama çillerimin rengi koyu oldu için zaten çok kısa sürede etkisini gördüm ve çok memnun kaldım Hani aklınızda resimlerinde böyle benim gibi yaşadınız olumsuzluklardan sonra bu işi kökünden çözmek gibidir plan varsa ama hem maliyet hem güvenin hem de vakitsiz 214 sorunlarınız varsa evinizin rahatlığında Kendi kendinize de lazer epilasyon yapabileceğinizi bilmenizi istedim öğrenen paylaşan ve kazanan kadınların adresi kadınlar Demirkol iyi olmayı unutmayın videomu Beğendiyseniz lütfen beğenmeyi ve arkadaşlarınla paylaşmayı Unutmayın beni diğer sosyal medya hesaplarından takip etmek isterseniz videonun Açıklama kısmında tüm sosyal medya hesaplarını ninnilerini bulabilirsiniz kanalına yeni geldiyseniz yeni videolardan haberdar olabilmek için lütfen abone olun izlediniz için çok teşekkür ederim yeni videolar da görüşmek üzere hoşçakalın.