2017/02/06

Kozmetik Dünyasının en tuhaf eyelener Denemesi



Video İçeriği:
Hepinize Merhaba bugün Kozmetik dünyasında en iyi genç, en tuhaf eyeliner ince Ticaret Ünitesi hangi ürün ve görür görmez seni denemek istedim. Elif Boyner'in neyi farklı diye sorarsanız ucuz çok farklı söyle gördüğünüz gibi yuvarlak ucu var büyük ihtimalle bunu aile. Ayna sürmeye yeni başlayacak ürettiği olmayanlara kolaylık sağlaması açısından yapmışlardır ama bana hangi sürümü daha zorlaştıracak gibi geliyo aylaynır. Esas markasına ait ama Lori yerinde çok benzer bir aylaynir var zaten sanırım sadece bu iki markaya ait bu şekilde aylaynır bulabilirsiniz ki normalde diğer markalar böyle aile Aynalar üretmiyor. Bildiğim kadarıyla ve sensin bu ay geçmiyor. Aşağı inin kime bırakacağım bekliyor satılık istersiniz diye burada burnuna Ne oldu diye soracaksınız. Eminim o yüzden sesi olmadan ben hemen onu açık mıyım bugüne bir video daha çektim ve Siyah noktaları temizlemek için yapılan bir makine kullandığımı

Makina ilk defa kullandığım için böyle bir sonuca yol açtığı Yani ben hafif morardı büyük ihtimalle geçecektir ama ben tabiki video çekmek için geçmesini Bey yiyemedim. Şimdi hemen başlıyorum. Aman tanrım aşırı derecede zor bu böyle bitişi yuvarlak olduğu için sivri uçlu yapamayacağım Zaten aylaynır büyük ihtimalle korkunç bir dakika film Shrek'in olmadı. Çünkü kanalda bazı Çenet videoları var böyle kuru boya ile aylaynır çekmişti okul malzemeleri ile makyaj yaptığı videolar falan onlar da bile bu kadar zorlanmıştır kuru boya ile aylaynır çekmek bile bundan daha kolay bir kere ne yaparsam yapayım kalma olacak ince bir ayran ile çekmem böyle bir fırça ile mümkün değil. bir de fırça esnek ve fırça bakar mısın ne kadar boya verdi birden ediyordum fırçası sert olmadığı için Katlanıyor esnek Yani nasıl olur sizce Neden beni almadı kullanılabilir bu şekilde Dışarı çıkar mısın derseniz Evet çıkarım bu daha zor olacak bir de işlemesi var şimdi 283 yüzüyorum yalnız onda neler yapıyorum korkudan olmaz diye böyle hızlı gidiyorum fazla elin titremesin diye. Tabi ki normalde ailenle bu şekilde çekilmez tek bir hamlede. Ama bu ay ile aynı biraz farklı. O yüzden kuralları ihlal edebiliriz hayatında kullandığı en zor aylaynır dışım internete girip bakacağım size de okumak istiyorum Neden bu şekilde yapmışlar diye çünkü mantıklı bir açıklaması olmalı arasındayım bakıyorum

Burada burada İspanyolca bir şey yazıyor. Türkçe sayfasında var mı bu aylaynır bilmiyorum. O yüzden Direk buraya girdim söyle diyor bu piyasada olan ilk yuvarlak uçlu eyeliner Master yuvarlak ucu sayesinde daha kolay ve yumuşak sürüşlü bir aylaynır elde etmek mümkün mü yani bugün aylaynır dünyanın en yumuşak Bey kolay sürüşlü aylaynırı de videonun sonuna geldik. Umarım keyifli olmuştur. Eğer öyleyse bir Life bırakmaya ve kanalıma abone olmayı unutmayın lahanaları görüşmek hoşçakalın