2017/02/25

Kışın Denemeniz Gereken 20 Oje


Video İçerisinde Geçen Tahmini İçerik Yazısı: Merhaba güzel hoş geldiniz. Ben açtık bugün sizlere sonbahar ve kış aylarında en çok severek kullandığım 20 farklı Hoca'dan söz edeceğim Tubidy içerisinde görmüş olduğunuz bütün ojeler benim tırnaklarımda 47 gün arasında hiç bozulmadan kalıyorlar. Yani yaklaşık olarak bir de gördüğün her Projeyi ben bir hafta kadar Tırnağımda kullanabiliyorum Tabii ki de bunun için bir boğaz ve Tankut uyguluyorum mat oje olarak revlonun Strike Base coat adlı ürününü kullanan boğa yemin kalıcılığını arttırıyor tırnaklarıma oje nin Cenk bırakmasına engel olayım göz kararmasının ölüyor. Diğer istediğimi anladın filmi taş attı bu Ultra Şahin Tabutumun Tırnağımdaki ojeyi günlerce parıl parıl İlk günkü parlaklığını kaybetmeden kalmasını Denizi'nin daha kalıcı hale gelmesini sağlayan video içerisinde göreceğiz bütün ojeleri haritası ndirimli Onun babası ile veririm İrlanda'nın koduyla tamamlayarak kullanıyorum. Eğer ben çok severek kullandığım renkler hangileri merak ediyorsanız izlemeye devam et.