2017/02/24

Instagram Trendi İple Eyeliner Çekme



Video İçerisinde Geçen Tahmini İçerik Yazısı: Hepinize Merhaba hoşgeldiniz arkadaşlar Bugün son zamanlarda birçok YouTube'dan belediye çılgın bir trende ben de denemek istedim içeriz olmayacakmış bilmiyorum ama şu çekince 12 kullanacağım Yani bunu kullanarak bir aylaynır yardımıyla gözlerime Normalde yaptığından daha güzel bir aylaynır çekme çalışacağım bunu söylerken kendimize şüpheye düştüm bu gerçekten nasıl güzeldir Aynen gerçekten hiç bilmiyorum ama en azından deneyeceğiz ve Hepinizde güzel bu nasıl bir zamansızlık tabu bilmiyorum ama bir haftadır kuaförü olarak randevuma erteliyorum ve giremediğim için tırnakların şu anda çok fazla uzadı 3 haftadır şekilde uzattılar ve böyle olunca tabi ki Bunları kabul etmek gerekiyor rengini değiştirmek istiyorum sıkıldım ama zaman sınıftan gidemiyorum ve Böyle aşırı derecede uzun olan Bütün haklarımı gel benim için Şu aşağıdaki uzun Aslında başkasına göre çok uzun olmayabilir bu ama benim artık bunları yazacak çok gitmem gerekiyor Bugün bana bu şekilde uzun tırnaklarımla ve böyle pembe rujum hareketsiz video a bu bir besleyici böyle katlanmak zorundasınız İstersen şimdi diyeceğim ki ben gene çok konuştum öpüyoruz Biliyorsun ki seni kısa tut ama olmuyor ipe çok fazla Aynen üstüme Biz gerekiyor Mesela şu şekilde Şimdi ben gösteriyorum önce gelen sıvı olan aynı aynı hızlı kullanın Bu işlem yaparken Çünkü daha iyi sonuç alacaksınız bütün İpek baştan aşağı aylaynır sürmek önemli Çünkü siz Aynı annenin boyunu bundan daha fazla istemeyeceksiniz büyük ihtimalle istediğiniz eyeliner kuyruğu şeklinde karar veriyorsunuz arıza karşımda Ayna Yok be kelime birden kullanacağım için aynı alamıyorum elime sadece kameranın ekranına bakarak bunu yapmaya çalışacağım Ali Tabi kamera ekrana bakarsın anca bu kadar olur gördüğünüz gibi şöyle biraz daha soldan almam gerekiyordu ama bu şekilde oldu Bir dakika aynaya Bakıyorum hemen Ne oldu burada çok uzak olmuş baştan demem gerekiyor sanırım Çünkü buradan işi toparlamam mümkün değil çok uzak kaldı şimdi Onu söyle baştan tekrarlıyorum işlemi DNA ile aynı sürüyor gibi bir ayna getirdim önüme çıkıp başka türlü olmayacaktı Bu arada Biraz acele etmeniz gerekiyor çünkü aynı aynı koyabilir biraz daha yakından bunu böyle bırakıyorum devam ediyorum şimdi bunu kameranın acısına ve ay neye göre ayarlayıp yapmak gerçekten zor.Bastırıyorum değil bu şekilde bırakıyorum buraya kadar işte ondan sonra güzel de içinde olduğumuz gerekiyor çünkü iple devam ediyorsunuz sadece kuyruk yapmak için aslında video çok üzgün geliyor sesin Ne var ne ördüğünüz gibi bütün vurdu beni rahat bırakmıyor video çekmek için ek bir işlem yapmıyorum Sadece iple oluşturduğum aylaynırın kuyruğunun ve çıkartmamı doldururum o kadar burada kullanılan Aylin'in gittiği bir ay oldu gibi hatta benden daha iyi oldu diyebilirim şimdi Gecenin ikisinde bu daha zor olacak şimdi eşlemesi var ama deneyeceğim Elimden geleni yapmaya çalışacağım bakalım olacak mı tekrar İlahiler istiyorum bir şekilde böyle yaparsan.Tamam oldu kazayla şakalar bırakacağım be tekrar diğer tarafa geçeceğim Aydilge Ayna ayna diyecektim iple bu trende kim çıkar bilmiyorum ama normal kim uğraşır bu kadar normal eyeliner sürmek direk daha kolay Şimdi siz vereceksiniz Evet arkadaşlar tamamen Size bıraktım 10 üzerinden kaç verirsiniz bu Highline rahat oldu mu olmadı mı ne düşünüyorsunuz yorumlara yazın lütfen