2017/02/06

Instagram Makyajı Nasıl Yapılır


Video İçeriğinde Geçen Konuşmalar:

Herkese Merhaba Hoşgeldiniz bugün eminimki birçoğunuzun sosyal medya üzerinden gördüğü biraz abartılı çok da günlük hayatta Kullanmadığımız abartılı bir Instagram makyajı yapacağım el günlük hayatımızda kullanamıyoruz. Ama şahsen Maç izlemekten Çok keyif alıyorum Umarım Sizlerde keyif alırsınız tabii ki yabancı youtuberların kullandığı o meşhur damlalıklı sorunlardan olsun online yok tabii ki elimden Ben de elindeki serumu kullanacağım gelin benim hafif Kemal için yağ kullanmak istemedim. O yüzden Aksa birazcık daha cildimi ama ne zaman damat gösteren bir seri bunu kullanacağım göz altı kapatıcısı uygulamalar


Göz altı kapatıcısı ile devam eder. Pardon dikey iletkenin kapatıcısını oldukça yoğun şekilde süren biliyorsunuz Instagram makyajı ne söyle bizde oturuyorlar ve oldukça yoğun uyguluyorlar şimdi kontör yapmaya başlayalım diyorsun bu tarz makyajlarda Öncelikle krem formunda bir üründe başlıyorlar Daha sonrada toz forumdaki dinozorlarla daha kontrol sabit diyorlar. Ben de öyle yapacağım yoğun bir gayret yapacağız uzarmı aydınlatıcı highlight değil en açık göz altı kapatıcı anlarsın video klibi konusu ile ilgili klasik şöyle alın burun ortası tekrar göz altlarının geçeceğim birazcık dışarı şuralara oldukça yoğun bir gün bu O yüzden Minicik minicik kullanmam lazım Bir de biraz devlet işinde oldu için dağıtması da zor olacaktır O nedenle küçük küçük yapacağım. şimdi gözaltına toz bir transparan ayakkabı pudra ile sabit diyeceğim yine şu açığı olan süngeri kullanıyorum şimdi o meşhur backing dedikleri makyaj pişirme Aslı işlemini yapıyorum yani sabitlemeden ziyade biraz bekleyeceğim Ondan sonra Bu gördüğünüz kadroları dağıtacağım süpürge hakkında büyük bir fırçayla bu yaptıklarını temizleyeceğim zamanı geldi. Gördün mü gibi bayağı Keskin bir kontör var şimdi şu yaptım Kontör ve bu gözaltına yaptığım aydınlatma işlemini birazcık daha birbirine kaynaştırmak hafif Bu yüzden ısıtmak dedikleri uygulama yapmak için de benim için kullanılan zurna alıyorum büyük bir fırçayla çok fazla uygulayacağım hafifçe uygulayacağım ikisi birbirine karıştırmak için aslında Çünkü bütün yüz böyle Sadece soğuk ve çok sert konserde buluştu içiyoruz artık yüzü renklendirmek istiyorum tüm göz kapağı ama maalesef Kaş altında kadar peynir uygulayacağım kyajımı. Tabi ki en klasik kaplama Bölgesi'nin gruplandırarak başvuru Metin soft Brown rengiyle oraya hafif bir boyut katacak bu noktada isterseniz bulunsun yanınızda kullanabilirsiniz daha minik bir fırçayla sakatlanma bölgesinde birazcık daha belirgin değiştirdim önce sürüp sürüp dağıtmıştır daha homojen gözüksün diye texture diye bir farla bu İsa Turan'ın karıştırdın daha küçük parçalara daha belirgin bir hale getirdin. Çünkü koyabilir far süreceğim O yüzden son dokunuşları yapayım artık En azından orayla İşim bitsin seni mürdüm tonlarında ışıltılı bir göz kapağım uygulayacağım şimdiki farı birazcık talebini Tabii ne kaynaştırmak için birazcık daha tarçın rengi before alıp daha büyük bir karıştırma fırçası ile ikisini dibine karıştıracak cingöz'ün katlanma. Bölgesi'nin yetmedi yetmedi birazcık daha koyu bir tonda çikolata kahvesi gibi pitonu birazcık daha birleştiriyor böyle sanki kalp krizi değil oraya birazcık daha böyle ön plana çıkartacağım


Gözlerimin içine kahverengi göz kalemi sürüyorum için ayran içmeye geldim. ikinci el Alarmımı kullanıcam Metin 210 fırçasını kullanıyorsun için takma kirpik öncesinde Mithat marketten kirpiklerimden bakarım uyguladım için elindeki tane köpek var İkisi de son derece abartılı yeni garaja giden tüfekler değil ama çok güzeller kim bakacağım ve bunu mu takayım bunu mu takayım diye Tamam unutmam çok beğendim abartılı makyaj yaptığı abartılı olsun değil mi. Bunu takalım şimdi şu Kaş Altını biraz temizleyeceğim o hattı belirginleştiren hem de temizlemiş oluyorum buraya arttı yaptığın göz makyajı daha da çok ortaya çıkıyor Burası temizlendi için alt kirpiklerime damat karaya süreyim daha sonra sen makyajına ve dudak makyajına devam edelim bu da görmüş olduğunuz kontür hattını daha da keskinleştirmek için tekrar buraya makyaj pişirme reyting yapacağım Çelik üçgen süngerlerden alıyorum bu Beklerken'de Bandır ucunu süreceğim Metin2 kurucularından m713 rengine uygun var Emin olamadım ama İstiyorsanız siz bu noktada dudak kalemi de sürebilirsiniz ben şimdi bak hepsini bitirmeye arkadaşına uygularız Instagram makyajlarını biraz buraya taşıyarak uyguluyorlar biliyorsunuz. Bu daha büyük göstermek için ben de kadar uygulamayı ameliyatında Sevmesende bulmak için yapacağım O yüzden biraz. Taşırır koklayacağım içinde Allah'a geçiyor yavaş yavaş bitiyor artık makyajın ararsın klasik orgazm aldığını alıyorum engeldir 14 rengini kullanacak acaba oraya gideyim az gelirse arttırırım düşünüyorum techniques fırça soracağım Aslında bu anahtar sebebi dolayı yazdım bu kalite çok beğeniliyor. Hem Türkiye'de hem yurtdışında güzel bir palet fakat biraz dokulu bir aydınlatacak arada benim cildim biraz gözenekli diye de olabilir Uzaktan bakınca güzel gözüken biraz Yakından bakınca oldukları görüyorsunuz ben pek öyle dokulu aydınlatıcılar sevmem ama şunu elindeki en aydınlatıcı bu olduğu için parlaması Bence çok güzel Pardon dikeyin oğluna yitirmek hapsettim sürümünü kullanıyorum videomu Beğendiyseniz lütfen beğenmeyi ve arkadaşlarınızla paylaşmayı unutmayın kanalıma yeni geldiyseniz yeni videolardan haberdar olabilmek için sürekli olarak kanalıma abone olabilirsiniz beni diyar sosyal medya hesaplarından takip etmek isterseniz videonun Açıklama kısmında kullandı