2017/02/24

İlk Adet Regl Dönemi



Video İçerisinde Geçen Tahmini İçerik Yazısı: Merhaba Ben Yasemin Facebook'unu olduğunun farkındayım. Ama eninde sonunda Bütün Kızlar bu konuyu konuşur ve bence bu çok doğal Tamam önceden başlıyorum.

Geçen sene Regl olmaya başladığında bana ne olacağına dair hiçbir fikrim yoktu. Aslında Regl başladığını bile anlamıştım. Çünkü akıntım kırmızıdan çok kahve rengi görünüyordu sonra anladım ki rengi ile gelen sıvının kırmızı veya kahverenginin farklı tonlarında olması normal aynı İlkinde ağrımaz olduğu için renkli mi hissetmedim bile. şimdi bana sen benim de karnım da veya dizin arkasında ağrılarım olabiliyor can sıkıcı Regl Evet ama o kadar büyütülecek bir şey değil sıcak bir banyo yapmak dinlenmek veya bir şeyler atıştırmak için güzel bir bahane oluyor. mesela ben bu dönemde bol bol tatlı yemeye bayılıyorum Belki siz hiç lbea Sence yaşamayacaksınız bile. Bu da gayet normal çünkü herkesin bünyesi farklı bir de Erkek misiniz bile adet öncesi sendromu yaşayabilirsiniz.

Örneğin Bazı kızlar regl dönemleri yaklaşırken biraz aksi yada yorgun oluyorum ama hepsi bu çok da kötü değil değil mi. Ama yine de ilk denizinkizi olarak ne zaman başlayacağını tahmin etmeniz zordur. O yüzden her zaman hazırlıklı olmakta fayda var Korkacak bir şey yok çünkü ilk de ikiniz genellikle hafif geçecektir kendinizi güvende hissetmek için günlük Ped kullanabilirsiniz ben kullanıyorum ve çok memnunum. Bu benim küçük acil durum çantam içine birkaç tane günlük ve normal pedi koyuyorum ve bunu hep çantamda taşıyorum bir seferinde acil çantamı evde unutmuştum veremedim yokken renkli başladı bende öğretmeninden yardım istedim öğretmenleriniz bu durumu anlayacaklardır dahası onlar bunu alışkanlar İnanın bana sizde rengi dönemlerini alışacaksınız. Eskiden ben de ayına dönemi gelip çattığında dışarıda hayattan kopacağını düşünürdüm. Oysa öyle olmak zorunda değil Regl döneminde de normalde yaptığın her şeyi yapabiliyorum inanmıyorsanız. Regl başlamış diğer arkadaşların da sorun bütün bunları konuşabildiği bir arkadaşım olduğunda kendimi çok daha iyi hissetmiştim sizde arkadaşlarınızla, Annenizle konuşun kendinizi daha iyi hissedeceksiniz. Evet kızlar uzun süredir konuşuyorum artık bitirme zamanı ama ilk Ve ikiniz hakkında sorular da daha fazla cevap bulabilmek için kızlar arasında nokta com sitesine göz atabilirsiniz yapımı tekrar görüşmek üzere