2017/02/24

Güzellik Hileleri



Video İçeriği Tahmini İçerik Yazısı: Merhaba. Bak bu videomuzda bütün kızların bilmesi gereken çok önemli Çok pratik güzellik hileleri güzellik sırları paylaşacaksın. bunların bazıları zaten hayatımda kullanıyordum. çevremden ailemin arkadaşlarından gördüğüm bazı küçük ufak tefek güzellik hileleri duydum ama Genelde internetten okuyup araştırır sizler için bulduğum bazı çözümlerde var. bu videonun içinde Kumuyum benimle birlikte hem keyifli vakit geçirirsiniz hem de bu video size için faydalı olur diye başlamadan önce ufak bi hatırlatma aşağıda kırmızı bir butonla üzerine abone ol yazıyor. onun üzerine tıklarsanız ve yanında çıkacak. Menzil işaretleri tıklarsanız bundan sonra gelecek olan bütün videoları izleme şansımız oluyor hiçbirini kaçırıyorsunuz Çünkü YouTube size bildirimler yolluyor. Bu açıklamayla yaptıktan sonra şimdi dersiniz başlıyorum.

Ahu Göz altındaki morluklar nerede Uyandıktan sonra ama Beş dakika içerisinde bu durumu en az önce bilecek bir tavsiye var. sırada her zaman kullanırız göz kreminizi buzdolabında sonra ne kadar bekletin ve soğuk kremi göz çevrenize uygulayın bu sabah yorgunluğu zikir ecek harika bir yöntem Sabah sabah kaç makyajınızı yapmak biraz zor gelebilir hele de okula veya işe geç kaldıysanız. Ama bunun için kaç kaleminizin fırça ucunu kullanmayı deneyebilirsiniz. Minare kaçmak yaşamaz ya da boyu sorduktan sonra kullandığımız Bu fırça da hep bir miktar renk alır ve bu sayede hem kaşlarımı kurtarılmış hem de hızlıca az da olsa yüklemiş oluruz gene diğer bir kaç tavsiye edilen kaşınızın rengine uygun ona yakın kullanınız bir Faruk bu şekilde tarama amaçlı kullanılan fırça yaklaştırmak ile kaşlarınızı o şekilde taramayı dinlemek sıradaki yöntem benim gibi kirpikleri kısa ve ince olanlara çok yarayacak kirpik şekillendirici izle Çakmak veya kurutma makinesi ile ısıtarak kullanırsanız kirpiklerinize daha kalıcı ve hızlı şekil vermiş olursunuz. bu son aylarda bayağı popüler bir Transit denilmiş olanlar ya da duymamış olanlar için bir etmek istiyorum. Tekrar kaşık yardımıyla kirpiklerini rimel sürmek etkili yöntemlerden bir tanesi Hem de bizim elini uygulamasını kolaylaştırıyor ailenle rüyada göstereyim yok diye üzülmeyin. siyah bir fön izle 11 fırçanızı varsa bunların aynı işler için kullanabilirsiniz ve gayet koşturuyor daha önceki videolarından bildiğiniz üzere Ben bir alo de yapan at iyiyim Evde hazırladım Suriyelilere karışımıyla büyüdüm indirmek istiyorum bu şekilde hemşehrimi beslemiş hem de fondöteni daha kolay bir şekilde uygulanmış oluyorum o yüzden bu tamamen kendi icat ettiğim diyorum. Tam vücut peelingi en az 100 kadar önemli evde bal toz şeker ve zeytinyağı kullanarak etkili bir peeling hazırlayabilirsiniz hem çok ekonomik hem de gerçekten etkili bir yöntem 2016 yılı boyunca yüz kontürleme kadar vücut kontürleme de göğüs dekolteli Olduğundan biraz daha büyük göstermek isterseniz işe yarayacak bir hile var sırada gösterdiğim şekilde bir kontür paletindeki Ya ben make up Forever isteklerini kullanıyorum siz herhangi bir markanın bu tarz makyaj ürünlerinde kullanabilirsiniz sadece Elinizde bir açık bir de koyu renk olması önemli gölgelendirme ve aydınlatma tekniğinden yararlanarak bu şekilde vücut kontürleme işlemini yapmış oluyoruz sıradaki maske herkes tipine uygun besleyici rahatlatıcı aynı zamanda pirin görevi görebilecek bir maske sadece bal ve tarçın kullanarak hazırlıyoruz kaşıntı kızarma gibi durumlar hissederseniz alerjiniz olabilir. Böyle bir durumda lütfen kullanmayı hemen kesin burada Tadı da hiç fena değil maskeyi yüzünüzde birimi dakikalar bırakırsanız yeterli olacaktır. kendi hafiften peeling yaparak çıkarırsınız ölü hücreleri temizlemiş olursunuz.

Umarım videoyu keyifleri demesin indir ilerleyen günlerde görüşmek üzere hoşçakalın.