2017/02/06

Evde Kinetik Kum Nasıl Yapılır


Video İçereği:
Hepinize Merhaba Bugün hep birlikte diye sorarsanız oynaması çok zevkli stres atmaya yardımcı olacak böyle insan arasında büyük haz veren oyun hamuru gibi bir şey. 7 kullara kalıpları kullanarak şekil vermek de mümkün Yani kısacası Arkadaşlarınızda keyifli vakit geçirmek ve birlikte oynayabilmek için yapabileceğiniz bir aktivitedir beyinsiz bir ilaç bırakma mekanın abone olmayı unutmayın şimdi Hemen başlayalım.

Kinetik kum Normalde değişik renklerde farklı markalar tarafından satılan de çok kolay şekil alan bir madde ama biz bugün kinetik kumu satın almak yerine Evde kendimi daha ekonomik yollarla hazırlayacağız gibi evde farklılıkları sadece çocukların değil yetişkinlerin reklam amaçlı olarak kullandıkları bir madde. Aslında ben bunun için 200 gramlık renkli kullanıyorum ve temiz olması şartıyla normal plaj kullanabilirsiniz bunun içerisine bir buçuk tatlı kaşığı kadar mısır unu ekliyoruz normal Onunla da olur mısır unu daha hafif olduğu için daha sonra konuda şekil verme kolaylaşacaktır. iyice karıştırın ve bir bardak gene bir buçuk iki tatlı kaşığı kadar bulaşık deterjanı su hazırlıyorum bunu da buna ilave ediyorum. şimdi Aynı işlemi tekrarlama Deterjanlı suyun Yavaş Yavaş ilave önemli bir anda ilave Deniz suyu fazla kaçırma neden olabilir gördüğünüz gibi kıvamlı iyice oyun hamuru şeklinde yenecek kadar karıştırmak gerekiyor oynaması çok keyifli bir aktivite benim elimde olmadığı için üstündeki küçük mumlardan yardım aldım. Onların kapaklarını kullanarak yuvarlak şekiller vermek istedim size göstermek için şu anda istediğini alabilecek kıvamda