2017/02/25

Evde Kaş Almak


Tahmini İçerik Yazısı: Merhabalar size evde kendi kaşları nasıl aldım göstereceğim saçma sapan şeylerden 10 lira 20 lira alan Kuaför bitiriyoruz bende bir bayan böyle bir daha konuşmam aslında o kadar da değil Yani normalde kaç alacağım ve toparlama alacağım var ilk yaşında olacak biri için uygun olmayacak biliyorum sen ama işte Aile 12 haftada bir kaçını aldıranlar için 10 lira 20 lira masraftan kurtaracak bir yöntem Entegre benim bu işlem için böyle manikür seti gibi bir şeyim var içinde manikür seti nin yanında bir şey maçımız var bir de bir tanem Makas var Küçük açma kızı var Bir de bunun yanında böyle fırçaların arasından çıkan bir fırça var önceki bu fırçayla kaşları yukarı doğru Birazcık böyle şey yapacağız tanıyacağız sonrasında kesici ve sonrasında Geride kalan bölüm Küçük kılları cımbızla alacağız gördüğünüz gibi Gayette olduğun için 15 lira vermeye hiç gerek yok ki Ben öbür kaşıda hemen halledebilir bu kadar da Dediğin gibi çok çok basit ikisinden 23 dakika falan yapıyorsunuz elinize ulaşınca bunların sizin için faydalı bir video olmuştur Beğendiyseniz Ben Umut'un açıklamaya ve kanalıma abone olmayı unutmayın bir sonraki videodan görüşmek üzere