2017/02/24

Etkili Siyah Nokta Temizleme Maskesi



Video İçerisinde Geçen Tahmini İçerik Yazısı: Bunu hazırlarken hiç farklı ürün kullanan marketlerde bulabilirsiniz veya aktarlarda satılır olabilir. Türkiye'de renksiz olması önemli yani doğal olanlardan olsun Onun dışında böyle karbon aktivasyon burada yani aktif karbon kullanmanız gerekecek aktif karbon yüzdeki düzensizlikleri ve pürüzleri en aza indiriyor. Bunun yanı sıra Siyah noktaları temizlemenin yardımcı oluyor gel yağlı bir cildiniz varsa ayağı güzelce temizleyecek ve gözenekleri açacaktır. Bunun dışında farklı cilt maskeleri de kullanılan bir ürün Sonuç olarak Sweet aktif karbon ve yönetimi karıştırarak Bugün kendinize bir siyah nokta temizleme maskesi yapacağız şimdi mutfağa geçiyorum ve bunlarla maskemi hazırlıyorum.Için maske kurumadan hemen bunu fırından çıkardım gibi Yüzüme uyguluyorum gidiyor düzgün bir şekilde akışkan kıvamda olmadı çok sıcak olmasının yüzünüzü yakmayın. Bir de bu şekilde sentetik uçtu bir fırçadan yardım alabilirsiniz bu tarz maskeli tutkal yardımıyla da hazırlamak mümkün özelde hassasiyeti olanlar için söylüyorum .tutkalı hazırlandığını birazcık sıkıntı çıkarabilir. Yani sıkıntıdan kalktım eğer Alerjik bir cildiniz varsa tutkal yerine bu şekilde jelatin kullanımı sizin için daha iyi olacaktır söyleşi ve ikinci kez geçmeye çalıştığı boşluk kaldı o yüzden bir kez geçmez yeri tekrar geçmeye çalışmayı. Çünkü parçayı yapışıyor fotoğraf satılan ve buna çok benzer bir maske var aslında biliyor musunuz bilmiyorum. büyük sim ara görmüşsünüzdür zaten Benim kanımda da oyunu denemiştim bu maskeyi yapı olarak verilen ek olarak ona çok benzerim Yağız'dan şu anda iki kişiye göre maske yapmışım bayağı bir artacak bu evde bir arkadaşım annem falan olsaydı onuda sürelim ama ya da iyi 10 el olsaydın azından. Ama kimse yok o yüzden saklayacağım akşam yönler geldiğinde ona da uygulayacağım burada bu taraf işlemleri her zaman belirttiğim gibi duştan sonra veya bir buhar banyosundan sonra yaparsak daha etkili sonuçlar almamız mümkün.

Sizlerle şu an Instagram Stories de bir paylaşımda bulunduğu zaten şu an itibariyle benim ümmetimin Sıfırlandı orada da görmüşsünüzdür artık konuşamıyorum askinbaharaydin düşmeye başladı. botoksu gibiyim şimdi başlıyoruz artık çıkarmaya Yarım saat oldu mu bilmiyorum sana gerçekten çabuk geçti. Yalnız Bunun en çok acıyor bakılması kız vardı Ben bu maskelerle hep aynı şeyi yaşıyorum ya ufak tüyler oluyor yüzde onların hepsi gider hiç acımaz Ağustos yanakları temizlemek için de böyle yapışması gerekiyor. anca bu şekilde temizleniyor Yapacak bir şey yok Söyle ben maske hassas ciltlere uygun dedim ama hani şu anlamında söyledim kullandığımız ürünler hassas ciltlere herhangi bir zarar vermeyecektir yalnız. Eğer canınız çok tatlıysa Çok acıyorsa bum askeri yaparken iki kez düşünün. Çünkü gerçekten sağlam Çekiyor sizle söyle yakından göstermek istiyorum şu anda aman tanrım ya of şu ana kadar yaptığım en Adam askerden biri benim en sevdiğim kızsın burun kısmı. Çünkü En çok siyah nokta orada var görüyorsunuz değil nasıl giyiniyorlar ve Burası çok acıyor çok acıyor nasıl gözükecek bilmiyorum kameradan söyle gerçek Gözde biraz zor gözüküyor görüyor musunuz yanak kısmından çıkanlar tüyü mü bilmiyorum burada da bayağı bir şey toplamış ama ne olduğunu Anlayamıyorum bunu da siyah nokta olma. Eminim ama buradakiler tüylü olabilir büyük ihtimalle hepsini çektim zaten tüy siyah nokta hepsi gitti çok belli Olmadıysa da sizi evde Deneyin ve sonucu zaten kendisi göreceksiniz diyorum ve onu temizlemek devam ediyorum. Çünkü böyle biraz komik gözüküyor kağıt gibi olmuş artık yeni bir temizlik yapıyor bu kesin zaten o çekme kuvvetine hiçbir şey dayanmaz yalnız dediğim gibi aracı eşiniz düşükse bu maskeyi kullanmayın Eğer dayanabilirim Ben önemli değil. Yeter ki Siyah noktaların temizlersin diyorsanız o zaman maske size göre geri kalanlarda şekilde makyaj sürme temizliyorum Umarım faydalı video olmuştur. Hepinizi çok seviyorum Hilal Yavuz Yarın görüşmek üzere hoşçakalın.