2017/02/24

Bayanlara Özel Telefon Uygulaması


Video İçerisinde Geçen Tahmini İçerik Yazısı: Hepinize Merhaba umarım harika bir gün geçiriyorsun. arkadaşlar sizlerle son zamanlarda kullanmaya başladım. ben çok çok hoşuma giden bir telefon uygulamasından bahsetmek istiyorum. uygulamayı telefonunuza indirmek ve üye olmak tamamen ücretsiz. Ama tabi ki böyle kuru kuruya konuşmak olmaz şöyle bir şey düşündüm.

O yüzden şimdi size kendi hesabınla at içerisinde yaptıklarımı seçtiğim kombinleri kıyafetleri beğendiklerimi her şeyi uygulanarak görmek için uygulamamız içine giriyoruz. yine burada en dikkatimi çeken ve en çok kullandığı nokta Şu aşağıdaki kıyafetler kısmı için. Demeter abiye topuklu ayakkabısı içiyorum de diyorum ki bu ayakkabı kırmızı olsun bana kırmızı topuklu ayakkabı bütün kombinleri çıkarıyorlar. hemen şimdi görmüşken onu Seni tutmayacağım Kalp üzerine ve beğeneceğim söyle önünde seçenekler açılıyor. Burada gördüğünüz gibi ben böyle bazı sınıflandırma gelmiştim ht11 için yeni bir ayrılıyorum. hafta sonu kombinleri şeklinde az önce beni bu hafta sonu kombinleri bırakmış oluyorum. Başaltı oluyor bundan günü kıyafetleri eklemek istedim. İstersen şimdi biraz da beyaz gömlekleri bakalım Tamer aşağıdaki seçeneklerden kıyafet üzerine geliyorum görmeyi çıkıyorum ve rehberde Beyazıt içiyorum bu şekilde bana beyaz gömlekli tunik kombinleri çıkarmış oluyor.Mesela şu konuda çok beğendim hemen sonra ofis için kombinleri ve ekliyorum Bir de yaşında çok beğendim.Özer etek gömlek ve ceket harika kaban daha doğrusu. Onun da aynı şekilde günlük kıyafetleri ekliyorum bunu da İsveç'in yardımcısı atmayacağım çünkü gerçekten çok hoş ilham verici bir kombin Bence günlük kıyafetler için seçtiğim kombinleri gülüyorsunuz ben bunları beğenmişim ve bu halimi eklemişsin yine düşünceniz merak ediyorum mesaj günlük hayatımızda kullanır mısınız faydalı olduğunu. Lütfen bunları aşamıyor akışına bırakmayı unutmayın diler yazıları görüşmek üzere.