2017/02/25

Akne Sivilce Lekeli Ciltler için Rutinim


Video İçerisinde Geçen Tahmini İçerik Yazısı: Merhabalar güzellik kanalıma hoşgeldiniz. Ben Ayşe Çakar bugün sizlere cilt bakımı rutinim ilk basamağı olan haftalık cilt bakımı rutinim dans edeceğim daha önceki videolarımıza söz ettiğim gibi çok uzun süre hormonal akne ile hep başım beladaydı şimdi bu süreçte ve şimdi lekelerle olan Savaşı'nda bana yardımcı olan haftalık cilt bakımı rutinim de bugün sizlere söz edeceğim. Eğer son makyaj videoyu izlediyseniz lekelerinde çok büyük ölçüde azaldığını zaten sizde gözlemlediğiniz cilt bakımı içinize başlamadan önce Tabii ki de ciddi misin makyajlarını Emin oluyoruz bunun için benim tercihim barış yapın papatya özlü temizleyici yağı buradan ayrıntı olarak akşam cilt bakım rutini da söz etmiştim oradan bakabilirsiniz cildimi derinlemesine temizlemeye geldi bunun için klavyeyi kullanıyorum bekliyor seni sadece Haftada iki kere ya da bir kere kullanmayı tercih ediyor. bence günlük kullanım için fazla sert olan bir ürün bunu köpürme özel 50 olan bir temizleyici ile birlikte kullanıyorum son olaylar videoları söz etmiş oldun bioderma'nın Bu köpüren temizleyicisinin tercih ediyorum bu temizleyici içeriğindeki bakır ve çinko sülfat aynı zamanda laktik asit sayesinde gözeneklerini güzel bir şekilde temizliyor ve mevcut akneye azaltmakta ya da ulaşabilecekleri engelliyor ama bu temizleyecek sabah akşam kullanım için Birazcık olabilir o nedenle ben çok makyaj yaptım günlerde ya da böyle haftalık temizliklerinde tercih ediyorum ardından bütün bir sevgilim temizledikten sonra duş başlığı çıkarma küçük ortadaki başka kalıyorum ve Siyah noktaya daha meyilli olan burun kenarlarım çene bölgem kaşlarımın arasına yüzümü dış köşelerinin tekrar temizliyorum sıra geldi peeling uygulamasına bunun için her zaman kimyasal peelingler tercih ediyorum. Ve benim en sevdiğim ürün kesinlikle ve kesinlikle Peter Thomas roth pumpkin enzyme Mask etti. bu maske 3 işlem asla bir arada Yapı içeriğindeki balkabağı özleri sayesinde cildiniz ekskoriye ederken Alfa hidroksi asitler sayfa cildinizin üst tabakasını peeling yapıyor ve gözeneklerini temizliyor. ardından da içeriğindeki alüminyum oksit sayesinde cildinizin daha parlak daha canlı ve Daha aydınlık görünmesine yardımcı oluyor. maskeyi tüm yüzüme ince bir tabaka halinde uyguladıktan sonra parmak Uçları hafifçe ısırıyorum. içerideki alüminyum oksit aktive edebilmek için parmak uçlarında nazikçe Masaj yaparak uyguluyorum 5 ile A7 dakika arasında Cildimde bekletip ardından önemli bir havlu sayesinde temizliyorum siz direkt uğrayabilirsiniz da ben ilk başta havluyla almayı tercih ediyorum her yerde buhar banyosuna bunun için var sırayla satılan yüzlü Olmasını tercih ediyorum bunun içerisine bir miktar Gül suyuyla suyu karıştırarak 30 milleti ölçüsü kadarını içerisine döküyorum. Aydın'dan Bu suyun içerisine Biberiye yağı ve lavanta yağı ekliyorum bunların ikisini antibakteriyel özelliği var Bunlardan toplamda 12 Damla kadar bekliyorum ve kaynamaya başlamasını bekliyorum buhar çıkmaya başladıktan sonra yüzümü bu haftaya doğru getiriyorum ve 2 dakika boyunca cildime sıcak buhar tutuyorum bunun için bu alete ihtiyacınız yok büyük bir kağıt senin için asıl olarak da aynı işlemi yapabilirsiniz veya sıra geldi gözenek temizleyici maskeler burada benim en sevdiğim Cildimde kurtarıcısı olan kesinlikle Peter Temmuz Kurtuluş Sülfür maskesi daha uygun fiyatlı bir tercih olsun dersinize barış yapın bu çay ağacı yağı içeren maskesi ben ay tutulması Eğer cildinizde akne probleminiz varsa kesinlikle almanız gereken bu içeriğinde yüzde 10 Sülfür içeriyor akdilek temizliyor fazla yağı en iyi gözenekleri derinlemesine temizliyor içeriğindeki Ali Avea tarife cildimizi yatıştırıyor Ben bugün bunu kullanmayacağım. Çünkü şu anda çok yoğun bir şekilde Cildimde nakliyat ve cildin şu sıralar birazcık Normalden daha kuru olduğu için buna nazaran Bir tık daha Nazik olan padişahın çay ağacı yağı maskesini kullanacağım bu içerisinde çay ağacı yağı Bekir içeren bir ürün onu cildime ince bir tabaka halinde uyguluyorum 10 15 dakika kadar bekletip nemli bir havluyla temizliyorum bu maskeyi düzenli kullandığınız Artvin ilerisinde lekelerinin görünümünde gözle görülür şekilde değişiklik yapıyor ama Sülfür maskesi kadar anında etki yapmıyor ama uygun fiyatlı olarak beğendim başarılı bir ürün olduğunu söyleyebilirim Böbreklerimiz temizledikten sonra bu sefer sıra Panikleme işlemine geliyor burada çok sert olan bir tonik kullanmak istemediğim için np1 Dragon Blood adlı ürünü kullanacağım Bunu çerisi hem Harmony test et hemde Salisilik asit var hareketli cildinizi nemlendirir.İçimdeki sevgi Twitter sayesinde gözenekleri temizleyen azalmasında size yardımcı olan bir ürün ve bütün cilt bakımı rutinim Enver ayrildimi yatıracak maskeli tamamlıyorum bunun için tercüman aloe vera maskesi içeriğindeki aloe vera sayesinde cildinizi yatıştıran istasyonu ortadan kaldıran bir uyku maskesi bu dilde çok güzel annem veriyo dilimiz sabah uyandığınızda böyle pamuk gibi bir hale geliyor. benim haftalık cilt bakımı için bu şekilde edip bütün ürünler listesini açıklama bölümünde bulabilirsiniz. yerimiz kalmadı böyle olması kanalıma abone olmayı ve beğenmeyi her sosyal medya hesaplarından takip etmeyi unutmayın. Bir dahaki vücuda görüşünceye kadar Şimdilik hoşçakalın.